För gammal

Jag är sjuk.
Det gör ont i huvudet, halsen, nacken, ryggen, svanken och de där körtlarna (eller vad det är som sitter på halsen). Stackars stackars mig. Och det värsta är att ingen tar hand om mig, fyfasen.

Jag försökte övertala mika att han skulle stanna hemma från jobbet och ta hand om mig, men han ville inte!

Inte ens när jag föreslog att han kunde säga till chefen att han var hemma med sjukt barn gick han med på att vara ledig några timmar.
Han tyckte dessutom att jag var för gammal för att räknas som ett "barn", men kolla jag kan se ganska ung ut:


Kommentarer
Postat av: Klämma

Stackars kläm! Jag packar en väska och kommer på stört!!!!



<3

2009-05-07 @ 23:03:53
URL: http://saellan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0