Hallådär

Jaaru nu har jag alltså en blogg.
Jag fattar inte hur man gör bloggen till en hotnessblogg, antar att det löser sig snart.
Känns som något slags tvång att första inlägget ska handla om att man har en ny blogg och det verkar som att jag också föll för den grejen.

Nu sitter jag i soffan och halvt surfar, halvt tittar på när micke spelar rock band. Sjukt tråkigt att titta på när andra spelar grejer så jag vet fan inte varför datorn inte har all min uppmärksamhet. Nyss testade jag att spela lite grann. Det gick inte direkt bra, känns inte som min grej. Det är för mycket olika grejer att tänka på, men men vem vet jag kanske blir världsmästare om några år. HEHEH.

Nä nu tror jag eventuellt ska försöka förstå mig på hur man fixar designen på bloggen, troligtvis kommer jag att göra något annat :)

Hejdådär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0